Monday, April 11, 2011

sol

Idag är det soool och fint väder med bara något enstaka molndis (än så länge i alla fall). Ska åka till stallet och rida arghäst om några timmar så det är ju braa. Tänkte till och med dra med mig Viktor. På fredag är det sista ansökningsdag till universitet till hösten. Känner mig inte alls stressad över det. Ehe. Kanske. Lite. Stressad. Fast jag vet ju verkligen verkligen inte vad jag vill läsa så egentligen borde jag ju inte känna mig stressad utan bara försöka tänka att det inte spelar nån roll för det är ju bara dumt att hoppa på en utbildning som man egentligen inte vill läsa och hoppas att man ska lära sig gilla det. Kul om man märker efter ett år att nä, det här är verkligen inte alls min grej. Det kan man ju märka även om man läser en utbildning som man trodde att man ville läsa, men ändå. Bläh.

No comments: