Saturday, April 23, 2011

hemprov

Jag skriver hemprov i filosofi. Det är inte särskilt roligt för det är strålande sol och askalasvarmt ute. Skulle i och för sig kunna ta med mig datorn ut, men jag känner på mig att jag inte skulle få så mycket gjort då. Har Noah and the whale i högtalarna just nu i alla fall, det underlättar lite.
Igår var jag och Vikor på bio och såg "Water for elephants". Den var himla bra, var helt skakis när jag gick ut från biosalongen (men det är nog bara för att jag levde mig in lite för mycket i filmen). Jag tror att det är lite synd för Robert Pattinson att han råkade vara med i Twilight, för han kommer nog närmaste åren bli sedd mest som Edward. Fast det är ju bra också eftersom han fick en något rejäl skjuts framåt. Han är hur som helst en väldigt duktig skådespelare när han inte glittrar och ser svårmodig ut.

No comments: