Saturday, February 19, 2011

kyligt

Alltså, what's upp with the kyla? Det har ju varit jäääättekallt i flera dagar! Tur att det är varmt i mitt lilla studentrum i alla fall (fast i korridoren är det askallt. Man får typ springa till köket och tillbaka så man håller upp värmen).
Idag har jag tränat igen! På en LÖRDAG! Sen åkte jag hem och duschade jättevarmt jättelänge så nu är jag alldeles mosig. Men det är ju skönt på ett sätt. Ikväll ska det ätas middag och drickas vin och gås på NH (tror jag?) med Matilda och Karin och kanske nån fler. Virrepirre (hahahaha) ville inte vara med mig ikväll (han bara "Nej Emma, jag VILL INTE vara med dig ikväll! Du är så tråkig och har fult hår". Så sa han.) så han och hans vännor är kanske där så man kan låtsas att man känner några fler.

(Viktor sa inte så. Det var bara ett skämt.)

No comments: