Wednesday, February 09, 2011

köpaköpa

Idag tränade jag igen! Sen åkte jag och Viktor ner på stan och åt Max (...) och jag köpte en massa smågrejer till studentrummet, blomkrukor och ljus och planscher och en liten duk och sånt. Blev dyrt. Men så kan det vara. Börjar kännas lite mer okej nu. Dels för att jag har börjat ta dit lite grejer och dels för att det inte luktar avlopp längre. Garderoberna luktar fortfarande gammalt fuktskadat trä, men det är väl bara att se till att inte öppna dom. Typ. Ska ta upp fler grejer från Sundsvall på söndag och städa lite och så. Kolla, jag försöker vara optimistisk! VUXET!
Imorrn åker vi till Sundsvall för på fredag fyller jag år, hihi! Då blir det festligheter med familjen och släkten och på lördag blir det festligheter med vänner, hihi!

No comments: