Tuesday, February 15, 2011

inflyttad

Nu är jag väl mer eller mindre inflyttad i studentrummet. Kom på att även om jag söker en massa nya lägenheter kan jag ju lika gärna ha mina grejer här och bo här lite i alla fall under tiden eftersom jag ändå måste betala hyra. Så nu sitter jag och Viktor i det inredda rummet. Har igen matta och väldigt lite grejer på väggarna så det är inte helt hemtrevligt, men bättre än förut i alla fall. Har ingenstans att ha mina kläder heller eftersom garderoberna luktar gammal källare, så jag har kläder i en sån där stor blå IKEAkasse just nu. Tänkte försöka få hit en byrå så snart som möjligt, och lite tavlor eller så. Och mattan är beställd.

Har varit dålig på att blogga. I helgen var jag hemma och fyllde år. I fredags blev jag firad av familjen och släkten, fick en massa bra saker. I lördags var det 20-årsfest med vänner, så himla bra kväll. Var alldeles glad. Tänkte lägga upp lite bilder men har nog glömt min kamerasladd hos Viktor. Dyker kanske upp bilder sen.
Nu ska jag snart gå och hämta min förhoppningsvis torra tvätt och sen ska vi träna! DUKTIGT!

No comments: