Monday, February 07, 2011

helg

Helgen har varit trevlig. I fredags kom det folk till mig och Viktor och förade lite och pratade och hade det trevligt. sen gick dom flesta av oss till NH som tydligen är the place to be (och det kan jag nog hålla med om, det verkade trevligt och bra och så) men några drog nån annanstans. Det var en väldigt trevlig kväll hur som helst. Mycket vin och öl blir det.
I lördags tog jag och Viktor oss upp ur sängen och gick till Mariehem och åt pizza med Matilda. Sen skulle Viktor vidare på fest men jag gick hem igen för en stund innan jag vände tillbaka mot Mariehem ocjh filmkväll (mitt studentrum ligger i Mariehem men det kan vi ignorera, i alla fall tills jag har fått hit lite grejer så jag märker om det blir det minsta bättre med lite inredning).
Igår fikades det på Skogis, det var också trevligt. Billigt fika och gott kaffe. Sen handlade jag och Matilda innan vi vandrade hem till henne dit Viktor också kom efter en liten stund och intog mat och semla och spelade kort.
Skaffade gymkort gjorde jag också igår! Och idag har jag tränat! HAHA!

No comments: