Saturday, January 15, 2011

flyttpackning

Har hunnit med en massa idag också tycker jag. Tvättat, haft mormor och morfar på kortisbesök som gav mig pengar (hihi) och sa lycka till i Umeå, tvättat lite mer, fått massage så nu är min rygg konstig men antagligen på ett bra sätt, varit på IKEA med mamma och handlat, varit på ICA Maxi med mamma och handlat mer saker, sprungit runt hemma och letat grejor, städat ur garderoben lite, ätit middag, packat. Nu står det två fulla väskor, en sån där stor, blå IKEA-kasse och en IKEApapperskasse på mitt golv fulla med kläder och sängkläder och handdukar och diverse hygienartiklar och övriga prylar. Imorrn (eller idag eftersom klockan är efter tolv) flyttas det hemifrån. Fast jag bor hos Viktor och ev. kanske hos min farbror ett tag först eftersom jag inte har fått tag i nån egen lägenhet/nåt eget studentrum än. Men det flyttas ändå hemifrån. Liksom.

No comments: