Sunday, January 23, 2011

feberfri

Verkar vara feberfri idag! Har haft runt 38.5 sen i tisdags, men igår härdade jag hela dagen utan att ta ipren för att låta febern göra det den skulle och det verkar ha funkat! Är dock hostig och förkyld och har ont i halsen, men ändå.
Senaste veckan har jag och Viktor sett tre säsonger av How I met your mother. Det är lite pinsamt. Men vi har ju faktiskt båda varit sjuka. FAKTISKT. Och jag har på egen hand sett elva avsnitt av Sex and the city på två dagar. Fråga: Varför har Sarah Jessica Parker/Carrie ALDRIG på sig BH? Nästan aldrig i alla fall.
Nu tiill veckan har vi två seminarium, får se hur det går till, och till helgen åker jag till Sundsvall och hämtar grejor eftersom jag har fått ett studentrum. Tror jag. Har fortfarande inte fått nåt mejl om inflyttningsdatum och sånt men det står på bostadens hemsida att jag är etta i kön. Såatte...

No comments: