Thursday, January 13, 2011

effektiv

Åkte till Härnösand en sväng igår med Viktor, han skulle träffa några vännor så jag passade på att följa med för att träffa lite folk jag också. Åkte först till Amanda och handlade och lagade god lasagne med henne (vägen fram till den färdiglagade lasagnen var fylld av felsteg men den blev god ändå!) och så kom Victor och hälsade på lite också! Det var bra, sen åkte vi till Marielle och åt chips och choklad och pratade om saker och ting innan Amanda åkte vidare för att umgås med annat folk och jag och Marielle strosade till Bittens och drack öl och pratade en massa. Är bra att vi har börjat umgås lite mer igen senaste tiden tycker jag. Sen kom Viktor och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och soooov.
Idag har jag hunnit med massa saker tycker jag. Vaknade med en feberförkyld Viktor som ändå tappert skjutsade in mig till stan. Först klippte jag mig så nu är hårtopparna inte så risiga längre, och sen gick vi och köpte handdukar (vuxenpoäng tycker jag) innan vi gick till banken och jag skaffade VUXENvisa och fixade lite med min internetbank. På banken träffade vi Isabelle. Viktor åkte hem men jag och Bella kekade lite lunch. Handlade lite grejs på BodyShoprean innan jag åkte hem. Massa grejer tycker jag att jag har hunnit med! Nu tvättar jag en massa som ska med på lördag till UMEÅ!

No comments: