Saturday, November 27, 2010

käkont

Igår hade jag så ont i ena käken att jag var tvungen (eller ja, det var jag ju inte egentligen) att ta en av pappas riktiga starka värktabletter som han äter för sin sjuka (fast jag delade den i och för sig för jag vågade inte ta en hel..). Kanske dags att kolla upp det där nu? Fast jag ska ju till tandis på tisdag, får väl fråga då vad som tror om saken.
Har varit hos Viktor i Umeå i helgen. I torsdags hade vi en finkväll med vin och brieost och godis och How I met your mother och Shrek och rödvita juliga blockljus och så. Det var mysigt. Åkte hem från Umeå igår för idag hade jag jobb och Viktor är på väg till Gran Canaria. Har ont i fötterna nu eftersom det har jobbats idag.
Imorrn är det första advent! Fast vi ska börja adventspynta redan ikväll, hihi (och dricka julemust!).

No comments: