Tuesday, November 23, 2010

dumma

Dumma tandläkare som säger att jag ska slänga plasten som håller mina tänder på plats, jag slänger plasten, mina tänder går tillbaka och blir ojämna, jag ringer tandläkaren och är sur, dom säger att om jag vill fixa det där måste jag skaffa tandställning igen och det kommer ju så lämpligt börja kosta pengar för mig efter jul. Men jag ska dit och sura lite till nästa vecka. Arg är jag.
Igår såg jag Harry Potter 7 med Jessica och Isabelle. Vet inte vad jag tyckte riktigt. Alltså, den var bra men det var en del saker jag blev besviken över eftersom jag själv har en helt annan bild av det utifrån böckerna. Och så är det sjukt korkat att klippa en film mitt i.
Nu sitter jag i soffan och är arg och fryser, ska duscha och bege mig mot bussen som ska ta mig till Umeå så jag får pussa lite på Viktor.

No comments: