Friday, November 19, 2010

harry potter

Jag tror att min kärlek till Harry Potter kanske börjar gå lite till överdrift när jag nästan gråter till trailern, av typ lycka. Fast vadå. Det är ju fantastiskt. Men eftersom Isabelle, svikaren, ska till Stockholm i helgen så får jag inte se den förrän på måndag. Det är så man kan gråta lite för det också. Men jag får se filmerna vi har hemma fram tills dess. Har sett 1-4 sen i tisdags så nu är det två kvar, sen är jag färdigladdad för sjuan (ja, del ett alltså.. fånigast ever).


Idag har jag jobbat och i onsdags jobbade jag och igår var jag och fikade med Isabelle, svikaren (men jag gillar dig ändå Bella, fast jag hoppas att du gråter lite när du läser det här.. lite). Sen jag kom hem har jag försökt hålla mig på nedervåningen för pappa har skurit en halv älg uppe och det är äckligt. Snart kommer Viktor hit och då ska vi pussas men tills dess tänker jag nörda Gossip Girl (hihi).

2 comments:

Yezz said...

Värst vad alla drar till sthlm i helgen :o Linn och Karin är också där, typ halva min bekantskapskrets med andra ord :p

Bella said...

klart du gillar mig ändå, jag är ju bäst. Och jag grät INGENTING, för jag är bäst! Bästibäst!