Sunday, October 23, 2011

riktig söndag

Nu är det söndag på riktigt eftersom jag ska jobba imorrn. Inte alls kul. Men pengarpengar. Måste man ju ha.
Har haft en himla trevlig helg i alla fall! I fredags följde jag med Viktor till några av hans vänner som hade födelsedagsfest, livat men trevligt. Igår släpade jag mig upp ur sängen eftersom Victor (lägg märke till c:et) kom hit och hälsade på. Strosade runt på stan med honom och Amanda, åkte hem till Amanda och Sandra och fikade kladdkaka och chillerillade, åkte hem till oss och åt gomiddag och sen åkte jag, Amanda och Victor iväg på ännu en fest hos en kursare till Amanda. Jag och Victor kände oss lite malplacerade bland alla ekonomer och sjukgymnaster och höll oss lite på vårat hörn men det var en trevlig fest ändå, och sen cyklade vi hem i natten eftersom Amanda och hennes polers skulle ut. Victor var sämst och hittade inte hem så jag fick följa med, men jag tog mig hem sen ändå. Idag har jag gått promenad med Amanda i hösten och pratat om ditt och datt, och nu ska jag cykla iväg och träffa Ida och äta sushi och fika och ha det bra. Viktor bara pluggar så han är ändå inget rolig att vara med.
FIN HELG!

No comments: