Saturday, October 15, 2011

joooobb

Dåligt bloggande här. Funderar på att ta bort bloggen, för det första för att jag nästan aldrig har nåt att skriva, bloggar mest av "plikt", och för det andra för att jag har typ fyra läsare (puss på nosen på er i alla fall!). Anyway, nu har min nya dator kommit så nu kanske jag blir lite mer aktiv här.
Nu har jag jobb i alla fall! I och för sig bara deltid och i och för sig som telefonförsäljare, så det är inte världens roligaste jobb och man känner sig så himla jobbig som ringer och stör folk (även om det är kul när man får sälja) men det är i alla fall ett jobb och en inkomst och det är jag väldigt glad för. Sen ska jag väl fortsätta söka andra jobb hela tiden och så, men ändå. Vissa man ringer är ju söta och trevliga i alla fall, medan vissa lägger på luren i örat på mig.. Hehe. Hur som helst, i veckan har jag alltså börjat jobba och myst med Viktor och Sisko. I tisdags hade jag och Ida en trevlig och mysig ostochvinkväll och i söndags var jag hemma hos Amanda och Sandra och åt bullar och drack varm choklad. Himla fint det.
Nu sket det sig med textsnittet här. Skyller på Hannas dator, den gör alltid fel.

No comments: