Friday, September 23, 2011

sönnsvall

Är hemma i Sundsvall. Ganska skönt, fast jag gillar våran myspyslägenhet och jag gillar att vara sambo med finViktor och jag gillar att dricka te i våran soffa på kvällarna. Men jag gillar att vara hemma i Sundsvall också (hade inte berättat att vi tänkte åka hem till Sundsvall över helgen så när jag och Viktor kom hem trodde mamma att jag var nån som tänkte göra inbrott eller nåt och ropade HALLÅ jättehetsigt, det var kul). Hur ska jag kunna åka till Frankrike när jag får hemlängtan när jag är i Umeå? Förresten vet jag inte om jag vill till Frankrike längre (haha nån som blir förvånad över att jag inte kan bestämma mig?). Börjar känna att jag kanske hellre skulle vilja åka dit och jobba över någon sommar eller så om man skulle ha tur och få jobb där. För jag vill verkligen bo i Frankrike ett tag. Vet dock inte om jag vill åka dit och plugga eller inte. Har fortfarande nån vecka på mig att bestämma mig innan ansökningsdatumet går ut. Söka kan man ju alltid göra i och för sig. Får se.
Imorrn ska jag klippa mig. Hejhå.

1 comment:

Bellis said...

vi åker dit och jobbar! Om nåt år eller så :D