Thursday, July 07, 2011

onödig uppdatering men har man en blogg så har man

Igår följde vi med mormor och morfar och badade. Jag brände ihjäl ryggen och baksidan av benen lite. Så när vi skulle gå och lägga oss fick Viktor hälla på mig en massa hudkräm som hade stått i kylen så allt blev helt hudkrämigt, jag och Viktor och sängen och allt. Men är det sommar så är det. Imorse vaknade vi till frukthudkrämlukt.
Idag åkte jag, Hanna och Elias till Havstoviken och chillerillade lite, är man ledig så ska man väl passa på. Så nu har jag klarat av årets tredje dopp (som inte har varit i pool).
Nu ska jag jobba hela helgen plus måndag. Och när jag säger hela helgen så menar jag verkligen hela helgen. Kommer knappt hinna hem och sova. Och så ska jag försöka klämma in gatufesten imorrn också. Men pengar blir det ju så man ska väl inte klaga.

No comments: