Saturday, June 11, 2011

varmt

Det är vaaarmt. Fast jag tänker inte klaga, hellre den här värmen än regn och 14 grader som det tydligen ska vara nästa vecka. Det är inte supertrevligt att jobba inomhus i den här värmen, men fick jag bestämma skulle det vara sånt här väder hela sommaren, med någon enstaka regndag emellanåt.
Igår var vi på Viktors lillasysters student, det var varmt och trevligt och myggigt och god maaat. Sommar alltså. Nu är den här igen. Myyysigt.
Idag träffade jag Marielle på stan och myste i solen och strosade runt, fint att få träffa henne. Ikväll är det fest och mys hemma hos Emma, får se om det blir nåt dopp i poolen eller om jag bangar (fast vem försöker jag lura, bangar jag så kommer jag ändå hamna i poolen på nåt sätt). Först ska det ätas middag och sen premiär för jordgubbar och mjölk till efterrätt, goooott!

No comments: