Wednesday, June 08, 2011

jobbaaaa

Update angående dumma Telia eftersom jag vet att alla är superintresserade: Har nu, över en månad efter jag beställde första telefonen, lyckats beställa en ny. Har ringt kundtjänst jag vet inte hur många gånger och bara fått bevisat för mig hur okompetent Telias kundtjänst är. Alla har sagt olika saker och eftersom jag har trott att dom har koll, vilket jag trodde att en kundtjänst faktiskt skulle ha, så har jag bara väntat på att den nya telefonen skulle komma, men det gjorde den alltså inte. Och i helgen hade jag tur, antar jag, och pratade med nån som gav mig emailadress direkt till beställningsfolket. Tre dagar senare är en ny telefon på väg. Tjoho.

Idag tar Skvadern studenten. Imorrn är det ett år sen vi tog studenten. Så himla knäppt. Men grattis till dom ändå.
Själv har jag jobbat. Igår var det hur mycket folk som helst, all mat tog slut, crazy. Föredrar när det är "lagom" mycket folk, så man har nåt att göra men slipper springa fötterna av sig (gnäll gnäll gnäll). Jag jobbar minst veckan ut innan jag börjar sommarjobba på Lindgården, kom och fika!

No comments: